Like A Dream
D'Boss!

Welcome to my official blog. Please be nice in here :) No harsh nor rude words. Thankyou ♥


Entries About Linkies
Stereo hearts


Credits!

Template:
Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


#SPM. Head Up!

I think I've made my right decison even my heart is broken again. Haaa nampak macam ayat sedih sangat kan? padahai takdak apa pun. Its just aku dengan _______ dah tak contact dah atas permintaan aku. Aku nak focus kat SPM dulu aku takut takboleh nak focus. Yang dia tuu takpa lah memang pandai dah -.- tak focus pun takpa sesudahnyaa result gempak jugak. Hihi weh jangan marah melawak sajaa. Tapi memang betoi kan :D aku takmau contact dengan mana mana lelaki sampai habeh espiyemmmm. *cakap kemaih* hihi aku nak buaat betoi lah ni. masa PMR dulu aku dah insaf T_____T' takmau dah jadik macam dulu cukup laaa apa yg dah jadik. So slogan aku sekarang GET MY OWN LIFE. HEAD UP!. sedap kan? tau dahhh :> aku buat semua ni untuk masa depan masing-masing takdak rugi kat mana pun right right! lagipun kita tak penah declare apapa pun so aku rasa aku ada hak aku sendiri and hg pun ada hak hg sendiri. bawak laa haluan sendiri macam tiga tahun yg lalu. time aku tak penah tau apapa feeling hg kat aku. kalau dulu boleh kenapa sekarang tak kan. ofcozzzz laaa boleh :D hg kan kuat and kita sama sama kuat. So if hg baca post aku ni aku mintak maaf banyak banyak takdak apapa niat pun nak sakitkn hati hg. its just aku nk concentrate jaaa. thankyou for everything and sorry for something. Bye takecare nakp tengok Ohmyenglish sambil makan Domino's :D