Like A Dream
D'Boss!

Welcome to my official blog. Please be nice in here :) No harsh nor rude words. Thankyou ♥


Entries About Linkies
Stereo hearts


Credits!

Template:
Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


#memory

Hi again :)
Okay harini tiba tiba rasa macam nak update cita lama. guess what? cerita pasai camp Perik yg ohsemmmm kay. aku bagitau aida nak update blog and cita pasai ni haha sebab rinduuuuu gila kt camp Perik tuuu. camp yg paling best penah aku p paling gempak dengan semua kawan dengan facilitator yang sama kegilaannya whaha. teringat kat kemkom, abang zam, paksu haha. depa ni best ahh. Aku ingat lagi sampai sampai kat situ aku dengan rasa penuh penyesalannya rasa macam nak balik oh lupa Aina felt the same haha. rasa macam nak lari balik takut taksuka semua ada hihihi. ehh tapi tuu mula sampai lepas tu rasa macam takmau balik laa pulak :D

Okay first day takdak apa sangat just LDK jaa and taaruf semua buat group haaa. pastu pagi esok kami diberitahu ada night walking. ohgod :D lompat tinggi tinggi tak sabaq haha. tapi malam tuu disebabkan wawa and mimi silap dengaq arahan . kami semua kena denda haha. okay cenni tengah duk baca al-Mulk dengaq wisel, kelam kabut ambik tudung dengan skarf stokin apa tak pakai. lari ikut dan jaaa. dengan budak putra lagi lawak xD pastu lari pusing padang pehh maluuuuu >< haha tapi best lari tengah malam. Okay esok pagi p night walking gila takuuuuuut T.T gelap fuh. pukui 4 pagi weh seremmmm. kay balik ttuu halfway kami kena jalan balik sorang sorang hat ni waktu kemuncak :D nasib ada dina jalan tak jauh gelaap wutwut. aida last sekali haha kesiaaaan sampai nak nangeh dia. okay kena rendam dalam ayaq lumpuq takleh lupa best (Y) first time. ceeey bajet pitra jaa kena putri pun kenaaa. pengalaman tuu merangkak macam sarjen hoho. head up lah! okay malas nak upload gambaq banyak sangat video pun ada. pastu time pagi hari ketiga 

-------->dalam bilik ayaq 

aku, wawa, eda, anna masuk bilik ayaq nak gosok gigi. muka semua malaih gila aku dengan aida ngantuk gilaa muka bebai tibatiba bila wawa cakap benda tuu aku dah takleh tahan kena gelak jugak hahaha. guess what? 

Aina : wawa, nak ubat gigi?
wawa : apa aina? hg tanya apa kat aku? nak ubat 'ngingi' ? 

sesesesengau weh. dengan gaya wawa lagi mana tahan haha. aku dengan bajet takmau gelak pepagi buta tuu tapi terpaksa brgelak tawa dalam bilik ayaq haha caused wawa and anna -,- aieee takleh belah. aku takleh lupa dialog tuu sampai harini haaaa sebab spontan bangun tidoq tu paieeee *tampaq dai* okay sudah nakp buat homework satg kena interview dengan A. bye peeps :)