Like A Dream
D'Boss!

Welcome to my official blog. Please be nice in here :) No harsh nor rude words. Thankyou ♥


Entries About Linkies
Stereo hearts


Credits!

Template:
Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


Taufik dan Hidayah :)

Assalamualaikum and Hi :) dah lama tak update blog ni bersawang habeh -,- hmm fuh fuh *tiup sawang* hihi  almaklumlah busy benor semenjak dua menjak ni alah semenjak aku jadi Form 6 ehem ehem *pbetoi baju* bekpi lah apa hmpa nak kata aku budak skolah lagi kaa pa :P janji aku happy muahaha still boleh stay dengan kawan lama macam dulu even dah kurang. 

Okay jum tengok title above mesti hmpa rasa opening tak kena tajuk kan haha bekpi bekpi. dak aku sebenaqnya ada rasa dalam diri ni macam nak berubah jadi lebih baik dari yang sekarang serious! aku nak pakai baju labuh tutup semua aurat. tapi aku taktau kenapa aku takboleh nak ready and face ni. aku rasa kalau aku berubah sekarang dalam keadaan aku yg tak ready rasa macam hmm hipokrit sangat and FAKE -,- better aku just stay macam sekrang but aku still aku sapa. kalau aku berubah tapi aku tak ikhlas takdak guna jugak. tapi sungguh sungguh aku nak berubah. maybe belum masa dia. but one fine day i'll make sure that i could be better than this insyaAllah. okay habeh dah pasai tuu. yaa aku tau allah takkan ubah seseorang tuu melainkan dia ubah diri dia sendiri tapi aku akan cuba! cuba untuk berubah yes! Aaaa sampai sini jaa kot nanti sambung lain :) 

Assalamualaikum <3