Like A Dream
D'Boss!

Welcome to my official blog. Please be nice in here :) No harsh nor rude words. Thankyou ♥


Entries About Linkies
Stereo hearts


Credits!

Template:
Nurul AtiQah
Basecodes: Ainabillah Shafie
Others:   


#just posting

Assaaaaalaaaaamuaaaaalaaikum :> 
Lama tak ber-exercise jari jemari kat sini hihi since i've been so busy lately. taktau buat apa yg busy sangat -,- jaga budak gemuk tuu ja pun aku memang over. so ignore me. well, tadi sembang dengan ayah pasai future. yaaa memang kalau boleh ayah nak sumbat masuk U duk sengap sengap dalam tuu hm hm :3 tapi taktau nak dapat kaa dak, aku takuuuuuuut Y.Y tolong paham. kalau tak dapat U macam mana takkan nak goyang kaki kat rumah like a big boss. Aku dapat offered dari kolej poly-tech mara KL untuk TESL. Yes, tesl is my dream. and i want to make it shine. But ayah kata tgok dulu macam mana. Ayah kata better masuk Kolej Professional Mara dari masuk kolej tuu cepat boleh p overseas and bila habeh belajaq kerja teruih dengan mara. And ayah jugak yang cakap kalau dapat pentadbiran awam kat U mana mana p jugak sebab keja ada kat banyak department dalam Malaysia. Ayah aku memang expert sikit dalam hal government nih =,= so aku tktau nakp mana sekarang nih. ish lari rumah satg haa baru tau. tuhan tolongggg ~ haaa acaner nih? aku seteresss lama lama macam ni. but aku rasa macam dh decide nakp KPM tuu jaa dapat elaun haa ambik english communication and then bacome an Officer of Human resources. Ehem ehem :) okay sebelum aku berangan lagi jauhhh tadaaa :D